Δημοσκοπική
ευωχία στο "Κίνημα αλλαγής"!!!!! 10,2% και τρίτο κόμμα!!!!!!!
Μαζί με την επικοινωνιακή ανάγκη για την εκδήλωση της χαράς, ελπίζω να συνυπάρχει υποδόρια και κυρίαρχα ο προβληματισμός των στατιστικών δεδομένων και των εξ αυτών πολιτικών συμπερασμάτων.
Συγκεκριμένα:
2018: 14,2% αδιευκρίνιστη ψήφος +10,2%ΚΙΝΑ+19,2%ΣΥΡΙΖΑ+4,6%άλλο=48,2%
Μαζί με την επικοινωνιακή ανάγκη για την εκδήλωση της χαράς, ελπίζω να συνυπάρχει υποδόρια και κυρίαρχα ο προβληματισμός των στατιστικών δεδομένων και των εξ αυτών πολιτικών συμπερασμάτων.
Συγκεκριμένα:
2018: 14,2% αδιευκρίνιστη ψήφος +10,2%ΚΙΝΑ+19,2%ΣΥΡΙΖΑ+4,6%άλλο=48,2%
2010: 43,9%ΠΑΣΟΚ+4,6%ΣΥΡΙΖΑ=48,2%
Αρα:
1. Είναι προφανές πως οι δυο σχηματισμοί αποτελούν εκλογικά συγκοινωνούντα δοχεία
1. Είναι προφανές πως οι δυο σχηματισμοί αποτελούν εκλογικά συγκοινωνούντα δοχεία
2. Η έκφραση
της επιθυμίας του λαού ("λαϊκισμός" λέγεται) είναι το κοινό
χαρακτηριστικό και των δυο κομμάτων και δεν θα μπορούσε νάναι και διαφορετικά
μια και το υποκείμενο της πολιτικής είναι ο λαός και αυτός καθορίζει την
πολιτική των κομμάτων στο βαθμό που και αυτά επιθυμούν να γίνουν κυβέρνηση!!!!!
3. Το
ζητούμενο σήμερα για το ΚΙΝΑ είναι από ποια δεξαμενή ψηφοφόρων αναζητά την
εκλογική του άνοδο:
α. από τον επαναπατρισμό των ψηφοφόρων που πήγαν στον ΣΥΡΙΖΑ;;;;;
Θα πρέπει να ξεπεράσει σε λαϊκισμό τον ΣΥΡΙΖΑ, πράγμα σχετικά αδύνατο
α. από τον επαναπατρισμό των ψηφοφόρων που πήγαν στον ΣΥΡΙΖΑ;;;;;
Θα πρέπει να ξεπεράσει σε λαϊκισμό τον ΣΥΡΙΖΑ, πράγμα σχετικά αδύνατο
β. από την
"αδιευκρίνιστη ψήφο";;;;;
θα πρέπει να ακολουθήσει την δύσκολη οδό, που επιβάλλει:
θα πρέπει να ακολουθήσει την δύσκολη οδό, που επιβάλλει:
- καταδίκη λεκτική και πολιτική του "λαϊκισμού"
- ανανέωση και εκσυγχρονισμένο πολιτικό λόγο και διακήρυξη
- αντικατάσταση των δημόσιων προσώπων ως επικοινωνιακή αλλά και πολιτική ανάγκη
"Αν το νέο κόμμα αποβλέπει στο 40%, που το αποτελούν ανέστιοι κομματικά και απέχοντες από τις εκλογικές διαδικασίες, θα πρέπει να καταθέσει το αντίστοιχο σχέδιο, που να είναι ελκυστικό και να ικανοποιεί αυτούς τους ψηφοφόρους.
http://gavrasmichael.blogspot.gr/2017/11/blog-post.html
http://gavrasmichael.blogspot.gr/2017/11/blog-post_14.html
πανελλαδική έρευνα της Rass για τον τηλεοπτικό σταθμό Action24 (9.3.2018)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου