Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Απάντηση στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ της δημοτικής παράταξης «ΜΑΖΙ για την Αγία Παρασκευή»



Αγία Παρασκευή 18.12.2012

Αγαπητό ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ της δημοτικής παράταξης ΜΑΖΙ  για την Αγία Παρασκευή, μου περιποιείται μεγάλη τιμή, ύστερα από δυο χρόνια συνεχών δημοσιεύσεων, προβληματισμών και προτάσεων για το αύριο της παράταξης, να ασχοληθείς σήμερα με το πρόσφατο κείμενό μου «Ας μιλήσουμε για πολιτική».

Αγαπητό ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ, φαίνεται πως μετά από τις ισχυρές ενέσεις ικανοποίησης και αυτοπεποίθησης από την «κατά γενική ομολογία πετυχημένη Γενική Συνέλευση» στις 28.11.2012, μέσα σε τρεις μέρες από την δημοσίευση του κειμένου μου, αναστήθηκε η Συντονιστική Επιτροπή, η Γραμματεία της Σ.Ε. και η Δημοτική Ομάδα και αφού συνεδρίασαν, συζήτησαν δημοκρατικά την ανεξαρτοποίησή μου και το κείμενο, και τα συμπεράσματα αυτής της συζήτησης τα μετέτρεψες σε «απάντηση».

Αγαπητό ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ, πληρέστερη και καλύτερη δικαίωση για την απόφασή μου να διαχωρίσω την θέση μου από «τη σημερινή δομή και λειτουργία» της παράταξης, δεν θα μπορούσε να υπάρξει από αυτό το σημερινό κείμενο-απάντηση που δημοσιεύθηκε.

Αγαπητό ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ, είναι φανερό πως την δεύτερη ευκαιρία που τόσο απλόχερα και μεγαλόψυχα προσφέρεις, την έχει ανάγκη η σημερινή ηγεσία της παράταξης. Αρνούμενη να δει την σκληρή γι’ αυτήν πραγματικότητα και συμπεριφερόμενη ως ιδιοκτήτης της, την οδηγεί στην ήττα και την απαξίωση.

Εναπόκειται πλέον στα εναπομείναντα ενεργά μέλη της παράταξης, να συνεχίσουν να δέχονται την ταύτιση του μέλλοντος του δικού τους και της παράταξης, με αυτό της σημερινής ηγεσίας.

Είναι γεγονός πως χρειάζεται κουράγιο και θάρρος να ομολογήσει κάποιος, όχι γενικά και αόριστα, αλλά με συγκεκριμένες αναφορές τα λάθη και τις παραλείψεις του, να αναγνωρίσει την νέα πραγματικότητα και με το παράδειγμά του να δώσει μια ακόμα ευκαιρία στην πόλη να μπει στην νέα εποχή.

Μιχάλης Γαβράς
Δημοτικός Σύμβουλος
http://gavrasmichael.blogspot.com/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου