Ο ένας:
Ο μαθητής θα πρέπει από το σπίτι του να γνωρίζει τα όρια και τους κανόνες λειτουργίας του σχολείου!!!!! ωωωωωωω!!!!!!!!!!!
Ο άλλος, διαπιστώνει, απλά:
Σήμερα όμως ζούμε το άλλο άκρο, την πλήρη απαξίωση του δασκάλου
Γιατί γίνεται αυτό;;;;;;;;;;;;;; δεν το προσεγγίζει, αλλά
«Παλιά οι καθηγητές ήταν το κέντρο της γνώσης, τώρα αυτόν τον ρόλο τον έχουν χάσει και ο πιτσιρικάς το ξέρει»
Γιατί τον έχασαν;;;;;;;;;;;;; Ποιος τους τον πήρε;;;;;;;;
Μήπως πρώτα τον αποποιήθηκαν και μετά τον έχασαν;;;;;
1. «Τα παιδιά έρχονται στο σχολείο και είναι χωρίς όρια από το σπίτι, ανεξέλεγκτα. Δεν έχουν μάθει τα στοιχειώδη. Να τηρούν τους πλέον υποτυπώδεις κανόνες. Μιλάει ένα παιδί στην τάξη και τα άλλα δεν το ακούν. Μιλάει ο δάσκαλος και τα παιδιά δεν παρακολουθούν».
2. «Το ζήτημα είναι να σε αγαπάει ο μαθητής και εσένα και το μάθημα, όχι να έχεις τρομοκρατία. Σήμερα όμως ζούμε το άλλο άκρο, την πλήρη απαξίωση του δασκάλου».
3. «Παλιά οι καθηγητές ήταν το κέντρο της γνώσης, τώρα αυτόν τον ρόλο τον έχουν χάσει και ο πιτσιρικάς το ξέρει».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου